inwoonderland.blogg.se

Tattoo

Kategori: Santa Barbara

 
Min första tatuering, baaaaah! Kan inte sluta titta på den. Tanken på att den kommer finnas på min kropp förevigt inger en lite skräckblandad förtjusning måste jag säga. Men jag är supernöjd! Det är alltså romerska siffror - nummer 12 - som står för min älskade lillasyster Elise som fyller år 12/12. Jag gjorde den på Golden Eagle på State Street och den kostade 80 dollar (550 kr) vilket är relativt billigt om man jämför med Sverige. Olivia och Amanda gjorde också varsin tatuering, men mer tänker jag inte avslöja. 
 

KOMMENTARER:

  • Tattoo Inspo säger:
    2014-08-27 | 09:47:07
    Bloggadress: http://nattstad.se/tattooinspo

    Hej! Grym tattoo. Gör gärna ett inlägg om de på min blogg. Givetvis länkas din. Intresserad? Puss. /Tattoo Inspo

Kommentera inlägget här: