inwoonderland.blogg.se

bilder från nyår

Kategori: Allmänt

 
Här kommer lite bilder från nyår. Ska även uppdatera med fler bilder från Santa Barbara lite senare under dagen, men jag har haft stora problem med mitt nya objektiv sen jag kom hit så har inte fotat lika mycket som jag hade velat. Var inne i en fotoäffar i stan för att säkerhetsställa vad det var för fel på det och han talade om att det var nått fel med fokusmekaniken så det måste lämnas in. Blev så himla ledsen eftersom jag har sett fram emot att använda objektivet massor här i USA. En av tjejerna var så gullig och erbjöd att jag fick låna hennes objektiv. Känns så underbart att vara omringad av genuint snälla människor och det har jag märkt att det finns gott om här i Santa Barbara!
 
På återseende fina vänner! 
Kommentera inlägget här: