inwoonderland.blogg.se

Kalifornisk vardag

Kategori: Outfit, Santa Barbara

 
Under de senaste dagarna har jag verkligen känt att jag har kommit in i en behaglig vardag här i Santa Barbara, nu när skolan är i gång på riktigt. Innan har det mest känts som en lång semester som snart ska ta slut, vilket verkligen har varit på gott och ont. Det positiva är att vi har hunnit se och göra så otroligt mycket på de tre veckorna som gått sen vi kom hit, och vi har verkligen inte tagit det för givet. Det negativa är att jag inte riktigt varvat ner och insett att det här är mitt liv nu. Men som sagt så kom insikten i samband med att skolan rivstartade. Och det känns grymt bra! Jag känner verkligen att jag är på rätt plats både geografiskt och mentalt i mitt liv just nu och jag har nog aldrig känt mig mer harmonisk. Nu kan livet börja, jag är redo! 
Kommentera inlägget här: