inwoonderland.blogg.se

Santa barbara, my new town

Kategori: Santa Barbara

 
Äntligen framme i USA! Trött och jetlagad men så otroligt taggad! Nu sitter jag alltså i mitt nya hus på West Pedregrosa Street i Santa Barbara. Jag och Amanda delar rum i en villa där vi bor tillsammans med sex andra tjejer. Fyra svenskar, en dansk och en från Malaysia. Alla verkar vara hur goa som helst så jag tror det kommer att bli grymt.
 
Jetlagen till trots har vi varit igång hela dagen och vi har redan hunnit se mycket av denna fina stad. Organisation som fixar vårat boende tog med oss på en tur där vi både hann se lite stränder, shoppinggator och skolan. Vädret är ungefär som svensk sommar och nästa vecka ska det tydligen bli 27 grader så jag känner att jag har kommit helt rätt! 
 
Kommentera inlägget här: